Zbog izuzetno nepovoljnih hidroloških prilika i sve veće potrošnje vode, apeliramo na SVE potrošače pitke vode da potrošnju iste svedu na minimum kako ne bismo bili prisiljeni provoditi redukcije vode uslijed nedostatka iste. Otok Vis opskrbljuje se vodom isključivo iz crpilišta na otoku, odnosno nema dotok vode s kopna te stoga količine vode kojima raspolažemo su OGRANIČENE i ovisne o prirodi.
Apel se prvenstveno odnosi na smanjenje potrošnje pitke vode u svrhu: PUNJENJA BAZENA, zalijevanja javnih i privatnih zelenih površina te sportskih terena, pranja osobnih i teretnih vozila, pranja plovila, kao i pranja javnih površina, ulica i trgova.
Sukladno čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 41/14) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na pruženu uslugu mogu podnijeti u pisanom obliku:
1. osobno u prostorijama Društva
2. poštom na adresu:
Vodovod i odvodnja otoka Visa d.o.o.
Riva sv. Mikule 38
21 485 Komiža
3. e-mailom na adresu: info@vio-otokvis.hr
Odgovor na pisani prigovor potrošača izdat ćemo u pisanom obliku, najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora, stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.
Dolaskom hladnijih dana, podsjećamo korisnike na obvezu zaštite vodomjera i vodovodnih instalacija od pucanja uslijed niskih temperatura - tekst obavijesti
U slučaju da niste zadovoljni našim odgovorom na podneseni prigovor ili Vam po isteku zakonskog roka za dostavu odgovora nije dostavljen odgovor na pisani prigovor, sukladno članku 27., stavak 1. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22, 59/23), možete podnijeti pisanu reklamaciju Povjerenstvu za zaštitu potrošača trgovačkog društva Vodovod i odvodnja otoka Visa d.o.o., kao drugostupanjskom tijelu, na jedan od načina:
1. osobno u prostorijama Društva
2. poštom na adresu:
Vodovod i odvodnja otoka Visa d.o.o.
Riva sv. Mikule 38
21 485 Komiža
3. e-mailom na adresu: info@vio-otokvis.hr
Povjerenstvo je dužno odgovoriti pisanim putem na reklamaciju najkasnije u roku od 30 dana od dana primitka iste.
U vezi s prigovorom, odnosno reklamacijom koja se odnosi na vodne usluge, korisnik vodne usluge može pokrenuti sudski ili izvansudski postupak (tek nakon što je iscrpio postupke podnošenja pisanog prigovora i reklamacije) ili postupak utvrđen zakonom kojim se uređuje opći upravni postupak u odnosu na zaštitu od postupanja pružatelja javnih usluga te posebnim zakonom koji se primjenjuje na pružatelja javnih usluga.
Za sva pitanja i nejasnoće vezane uz račune, korisnici se mogu javiti na telefon (+385)(0)21 713153 ili putem maila na info@vio-otokvis.hr
Korisnici naših usluga imaju mogućnost plaćanja redovnih računa bez naknade u poštanskim uredima 21480 Vis i 21485 Komiža.